depilació amb màquina
Hola adolescents, m'agradaria saber si fa mal depilar-se les cames amb màquina si sempre t'has depilat amb "cuchilla". També vull preguntar-vos quina zona es més indolora per començar amb la màquina. Gràcies.
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Evidentment notaràs molt la diferència de fer-ho amb la “cuchilla” a fer-ho amb la màquina. El tema del dolor és molt personal, hi ha persones que tenen molta sensibilitat al dolor i altres en tenen poca. El mateix passa amb les zones a depilar-se. Per exemple, hi ha gent que quan es depila amb cera diu que li fa molt mal la zona de les axil•les però hi ha altres que els hi fan més mal les cames. Jo potser començaria per les mitges cames però ja et dic que és una opinió personal. Aquí no et quedarà més remei que si vols fer el canvi anar provant-ho i experimentant. Va bé posar alguna cosa freda just després de passar-la perquè fa que notis menys el dolor.
Una abraçada!
Carlota López Ballestar