El pare i el meu gust
Hola! Primer de tot voldria agrair-vos la fantastica feina que feu.
El meu problema es que el meu pare sempre m'ha ingut verta mania per ser la obella negre de la familia i ara que estic canviant de look cap a un "menys femeni" i menys arreglat el meu pare no li agrada i no em deixa marxar de casa vestida com jo bull.
He intentat explicar-li com em sento i perquèara em vesteixo aixi i ja li vaig dir que no bolia ser una noia que es dediques cuidar els nens, el marit i la casa perquè aixó és totalment falç.
A vera tamboc es que vagi molt destapada ensenyant cul i pit, però no bull anar com ell vol que vagi sino que vull vestirme d'una manera que magradi em senti comode i el meu especte em defineixi.
Moltiiiisiiimes gràcies per escoltar-me!!
InterPersonal

Hola yatecomo,
És normal que vulguis portar la roba segons el teu estil i el teu criteri. Però també és veritat que ara mateix depèns econòmicament del teu pare, així que potser haureu de buscar un punt entremig. Parla amb ell, explica-li com et sents i quines són les teves necessitats. Potser al principi no voldrà escoltar-te, però si sempre tens el mateix discurs... al final ho acabarà acceptant. És possible que ell també vulgui aportar el seu punt de vista respecte a la teva manera de vestir.... deixa'l opinar i demana-li consell en algunes peces de roba. Per exemple, si aneu a comprar roba, li pots demanar que t'assessori entre dues peces que tu prèviament ja hagis triat. Així se sentirà que el tens en compte ;)
Una abraçada
Laia Sala