RELACIÓ
Hola!
Necessito la teva ajuda. Fa uns mesos em vaig liar amb el millor amic del meu germà, amb cap intenció, estàvem de festa i va sorgir sense planejar res! El dia després, ell em va obrir preguntan-me si voldria continuar quedant i així va ser. A la cara la cosa anava bastant bé però quan no estàvem junts (que era de manera usual), doncs passava de mi pel whatsapp i no era gens carinyós... Jo em vaig rallar i li vaig dir de deixar-ho perquè no aguantava estar pendent d'algú que passava de mi (tot i que ell em deia que no). Total, que van passar dues setmanes i el trobava a faltar, i el vaig obrir jo dient que volia tornar, però que em va dir que millor a l'estiu perquè tindria mes temps ( perquè a les tardes fa bastantes activitats). Pero quan t'agrada algú, en teoria fas el que fagi falta per veure aquesta persona no? Doncs després d'aquella conversa parlem molt molt poc i a sobre em deixa els vistos o em contesta molt tard. Lo fort és que jo sé que s'ha connectat perquè ho veig al mòbil del meu germà perquè tenen grups en comú.
Creus que realment val la pena o que jo li interesso? En aquest moment no són objectiva..... No tinc ganes de passar-ho malament ni sentir gelos, ja ho vaig passar durant 4 anys i necessito algú que em valori i no sé si esperar o deixar-ho estar.
Moltes gràcies, una abraçada.
InterPersonal

Hola anònima,
És natural que tinguis dubtes, ja que el seu comportament és una mica confús. Però sembla que ell ja t'està demostrant quin interès té, oi? No es tracta d'estar sempre pendent d'una persona, però sí tenir-li un mínim de respecte... Si tu no et sents a gust amb la manera en què et tracta... segurament és perquè no et tracta del tot bé, no creus?
Ja sé que a tu t'agrada, però realment vols estar amb una persona que reacciona així? Sé que fa mal el que et dic, i al final has de prendre tu la decisió de si et val la pena esperar a l'estiu, o no.
Una abraçada!
Laia Sala