com hem puc ficar fibrat?
hola,
sóc un noi de 16 anys que sempre eh menjat i tot pro llavors la panxa creicx i creix pro deprres s'ha aprima pero no del tot ,i per molt exercici que faci no aconsegueixo la tableta ,tindria que seguir alguna dieta oh algo?
Carlota López Ballestar

Hola guapo!
No penso que hagis de seguir cap dieta, ja que no comentes que tinguis sobrepès sinó que t’agradaria tenir tableta. En aquest cas està més relacionat amb l’esport que fas que no amb el que menges. De tota manera pensa que les fotografies de famosos que veus amb una tableta espectacular sempre estan retocades. Intenta no obsessionar-te amb aconseguir-la de veritat. A més pensa que això està molt relacionat amb la predisposició genètica. En aquest cas, pots fer esports en que es treballi molt la zona dels abdominals, segur que notaràs el canvi.
Et deixo les pautes per seguir una alimentació saludable per si et serveixin. Sobretot, no caiguis amb la idea de que prenent moltes proteïnes ho aconseguiràs, hi ha molta publicitat enganyosa sobre això i el que no expliquen és que perjudica molt la salut.
Una abraçada!
Si tens més dubtes ja saps on estem.
Carlota López Ballestar