Fumar amb 13 anys
Hola!!!
Jo i un amic meu, tenim 13 anys i em començat a fumar... M'ha agafat com un vici cada tarda ferme un cigarret per distreure'ns i desconectar. Fem be?
InterPersonal

Hola!
Evidentment, fumar no és una bona estratègia de distracció ni desconnexió. Principalment hi ha un tema de salut que és importantíssim. El teu cos es troba en període de desenvolupament (físic i cognitiu) i el consum de qualsevol droga pot afecta de manera nociva en el teu creixement.
Pots fer el xafarder en aquests enllaços sobre els efectes del tabac i el cànnabis:
És important tenir la informació adequada per prendre aquest tipus de decisió.
Per altra banda, si el que vols és desconnectar i distreure't, hi ha moltes alternatives possibles! Sigues curiós, explora i prova coses noves! pots provar algun esport d'equip, la natació, el ball, la fotografia...
Sigues original i no et deixis endur pels altres ;)
Una abraçada!
Laia Sala