extreovertida
Hi adolesceeents! Em podrieu donar consells per ajudar-me a ser una mica més extreovertida? Aquest any aniré a un lloc totalment nou i sola i no m'agradaria quedar-me callada ja que ho sòc bastant quan estic amb gent que no coneixo, em costa obrir-me i a més sóc moltmolt timida. Gràciesss
InterPersonal

Hola!
Entenc que estiguis una mica preocupada, però et diré una cosa: ser tímida o una mica introvertida, no és res dolent! Normalment és una bona estratègia per saber com s'ha de reaccionar en cada entorn, per tant, aprofita't d'aquesta característica teva i observa durant els primers dies com es comporta la gent, de què parlen, quin tipus de bromes fan...
Així tindràs informació del grup i podràs actuar sense tanta por ;)
Una altra estratègies és marcar-te un objectiu: per exemple, trobar allò que tens en comú amb les diferents persones del grup, o com a mínim, amb la meitat. Això t'obliga a obrir temes de conversa i a acostar-te a altres persones. Sigues activa i veuràs com tothom et reaccionarà genial! A tots ens agrada que algú s'interessi per nosaltres, oi? Doncs fes això ;)
Una abraçada!
Laia Sala