No se perque em passa això
Des de el Dijous passat quan escolto música em relaxo i estic molt bé (bueno més ben dit des de sempre) però em passa que a l'escola o en algun lloc quan em començo a agobiar m'acabo estressant i començo a plorar i a posar-me nerviosa... si em passa a casa, em poso a escoltar música i em calmo, però si estic a classe no puc i em començen a tremolar les mans mentres estic nerviosa i ploro.
El cas es que no se per què em passa això i estic bastant preocupada.
Sense música és com i em descontroles.
Hi ha algun remei?
Per cert m'han dit que compti fins a 10 i que respiri fondo o si no que em peti els dits o que pensi en una altra cosa, pero no en trec res i no se'm passa.
InterPersonal

Hola!
Ostres! Ja diuen que la música amansa les feres... Però és estrany que et posis tan nerviosa quan no pots escoltar música. Has intentat esbrinar els motius? Hi ha alguna cosa que et preocupa o et fa sentir insegura?
Per què no proves una cosa? ja que necessitariem saber si a casa també reacciones igual, prohibeix-te durant una setmana escoltar música (ni a casa ni a l'escola), a veure què passa, i registra-ho tot. Així podràs veure exactament en quines situacions t'apareix més sovint aquesta reacció. I quan t'aparegui, sobretot, és molt important que no et distreguis! Concentra't en aquesta situació i en tota la seva magnitud.
D'aquí una setmana torna'm a escriure explicant com ha anat i en parlem, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala