Em sento malament
Hola, sóc una noia lesbiana. Crec q la meva novia té algun problema, s'ha rajat moltes vegades, s'ha intentat suïcidar, i l'altre dia se'n va anar de casa, per no tornar. Casi sempre esta rallada, jo faig de tot faig el possible per ajudar-la, i em preocupo moltíssim per ella. Es veu que ho ha passat malament per temes familiars, i també per gent que l'insulta, per ser com és. Ella em va dir una vegada que mai en la vida s'acceptaria tal i com és, ja que segons ella no té res de bo, però ami m'encanta! Molta gent l'insulta pel seu físic, li diuen gorda, vizca, fea, i coses així molt desagradables. A ella tots aquests insults li senten fatal, i ho ha passat molt malament per culpa de tot això, a vegades em sento fatal, a vegades em sento com si fos ella, a vegades em sento fins i tot culpable. Ja que fa casi 4 mesos que sortim, però hi ha vegades que crec que no la puc ajudar-la més, i a vegades estic farta de que sempre estigui igual, jo crec que ella es mereix el millor, i que jo faré el que sigui per veure aquell somriure que tant m'agrada. Alguna vegada se'm ha passat pel cap deixar-la, ho he intentat, he parlat amb ella, li he explicat tot, però no he pogut deixar-la. l'estimo massa. M'agradaria que em donéssiu algun consell, o algo per poder-la animar una mica. També m'agradaria que m'ajudéssiu en una altra cosa. Fa uns dies, que...em sento una mica com un noi, la veritat es que fa uns anys sempre em vestia com un noi, i la gent em deia marimacho i coses d'aquestes, després ara fa un any vaig començar a vestir-me més com una noia, ja que veia que totes les meves amigues eren molt guapes, estaven molt bones, i eren més femenines que jo, i volia que m'acceptessin. El fet es que a vegades em sento com si fos un noi, però no li he dit a ningú, ni a la meva novia, ja que no vull que m'insultin, o que potser no li agradarà a la gent que sigui així i em deixaran de parlar, ja que pel tema de que m'agraden les noies, he perdut moltes amigues. Espero que em pugueu ajudar, gràcies.
InterPersonal

Hola!
Moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que estiguis preocupada i vulguis ajudar a la teva parella. Però recorda que la responsabilitat d'estar bé és d'un mateix! És a dir, pots ajudar-la i donar-li tot el suport, però ha de ser ella qui vulgui estar millor i començar a buscar ajuda. Sé que no és fàcil el que et demano, però tu no pots carregar-te amb la responsabilitat de fer feliç a una altra persona. Ofereix-li l'opció de buscar alguna ajuda externa, de fer-li veure que no pot continuar així.... i deixa que prengui la decisió per ella mateixa.
Per altra banda, si no t'acabes de sentir a gust amb el teu cos, potser podries adreçar-te al Casal Lambda, ja que ells et podran assessorar i orientar millor respecte a aquesta situació. T'adjunto l'enllaç:
Una abraçada!
Laia Sala