no és gaire guapo....
Hola,
veureu, tinc un petit problema: fa temps un noi d'un any més que jo va començar a tontejar amb mi per whatsap. jo al principi no li feia gaire cas perquè no m'atreia, però ara, que ja gairebé no em parla, noto que m'agrada bastant.
es molt majo, però es mol baixet i no té una cara gaire agraciada.
no sé que fer, perquè m'agrada però li he dit que no massa vegades, i em continua tirant una mica el seu aspecte físic.
InterPersonal

Hola Julieta,
primer de tot et demanaré què t'escoltis a tu mateixa i analitzis realment què t'agrada d'aquest noi: les seves característiques personals? o el fet que ell anés darrera teu?
A tots ens agrada saber que hi ha persones que ens troben atractives, però és la nostra responsabilitat destriar si aquesta persona ens agrada de veritat.
Busca quins motius tens per voler estar amb ell, i si els que trobes són prou importants per tu a l'hora de tenir una relació, t'hauràs de tirar a la piscina i ser més activa en aquest tonteig ;) (ja que sembla que ell ha entès i respectat la teva negativa)
Molta sort!
Laia Sala