Lios d'una nit 😍
Bones,
Us escric bàsicament per saber si les noies quan surten de festa i es volen enrotllar amb un tio han d'esperar a que s'els hi llencin ells o fer-ho elles?
Si es fer-ho les noies, com es fa (sense anar beguda dic)? Esqe jo ahir vaig sortir i em volia liar amb un noi un any mes gran que jo qe va al meu insti, pero com que no anava beguda i no sabia com fer-ho, doncs no ho vaig fer. Necessito estratègies siusplau, moltíssimes gracies.
InterPersonal

Hola bonica!
Clar que pots acostar-te a qui tu vulguis! No has d'esperar a que ells s'acostin, ja no som princeses esperant que vingui el cavaller a salvar-nos, no?
El més important és que el noi t'agradi i tu en tinguis ganes. Com t'hi pots acostar? L'estratègia d'anar beguda no és la més indicada, perquè pots acabar dient o fent coses que tu no vols fer.... així que n'haurem de pensar d'altres!
Les mirades i els somriures són molt potents! Busca'l amb la mirada i mira si et segueix el joc. En algun moment t'hi hauràs d'acostar a parlar, si el coneixes, vol dir que teniu alguna cosa en comú, i si no el coneixes, serà qüestió de buscar-la ;)
Quin és el millor moment per llençar-te i fer-li el petó? És difícil descriure'l. Guia't per la teva intuïció!
Una abraçada
Laia Sala