SOS Dieta
Fa uns dies que em vaig pesar i vaig veure que tenia més quilos del que em pertoca per la meva alçada. No vull que el metge em posi a dieta. Em podríeu donar uns quants consells per aprimar-me?
Laura Medrano

Hola preciosa!
En primer lloc el que ens caldria saber per recomanar-te una cosa o una altra és qui t'ha dit o on has vist que no tens el pes que correspon amb la teva alçada? Hi ha molts mites pel que fa al pes i l'alçada de les persones, de forma que el millor que pots fer si tens dubtes és anar al metge i que sigui ell, que és l'especialista, qui t'ho digui.
Quan una persona té sobrepès no necessàriament cal posar-la a dieta, sinó que en molts casos simplement es tracta de millorar una mica la distribució dels aliments que mengem i sobretot fer l'esforç de fer 5 àpats al dia, ja que això si que està comprovadíssim que ajuda a millorar la salut i a regular el pes corporal. A part, és necessari fer esport amb regularitat: això significa fer com a mínim 3 hores d'activitat física a la setmana.
Una abraçada ben forta,
Laura Medrano