Pes ideal?
Hola!
Sóc una noia de 15 anys i tinc un dubte.
Medeixo 1,62 m, i peso 57,5 kg.
El meu pes és correcte o estic grassa? Es que jo em sento grassa però les meves amigues em diuen que no ho estic. He intentat aprimar-me però tot i així no ho aconsegueixo.
Quin seria el pes ideal amb la meva edat i estatura?
Gràcies!!
Laura Medrano

Bon dia!
Efectivament segons el que dius que mesures i peses el teu pes és correcte i saludable, així que el nostre consell és que facis cas a les teves amigues perquè tenen raó.
Possiblement el problema que hi ha no està relacionat amb el pes que tens, sinó amb com et veus i per tant amb la teva autoestima. Si veus que aquest és un tema que et preocupa molt i que fins i tot t'obsessiona, parla-ho amb els pares o amb algun adult ja que potser necessites una mica d'ajuda per aprendre a valorar-te i estimar-te més.
Un petó ben fort, i si creus que et pot anar bé explicar-nos més coses sobre com et sents amb tu mateixa, endavant, estem aquí per donar-vos un cop de mà!
Laura Medrano