Pits molt petits
Hola, gracies per contestar!
Mira, faig una consulta per poder informar-me sobre algo que em té preocupada fa molt de tems.
D'aqui a uns messos cumpliré 14 anys i estic molt preocupada pels meus pits. Perquè sé què encara que no m'he dessenvolupat del tot, totes les meves amigues tenen més que jo, i no noto gran diferència desde l'anys passat. Una amiga em va dir que els pits crèixien després de que els vingués la regla, pero a mi em va venir fa un any i no ha passat res, i una altra amiga diu que un cop que t'ha vingut ja no creixen més. No em vull quedar tan plana perquè porto una 80 de sostenidor i no em venen petits i moltes de la meva clase ja porten quasi la 90.
¿Què puc fer?
Elena Crespi

Hola Freseta, com estàs?
Gràcies per escriure'ns i per la confiança!
Qui millor et pot dir si el creixement dels teus pits ja ha arribat al topall o si hi ha possibilitats reals de que continuin creixent serà un metge, per tant, si has d'anar a alguna revisió en breu, pots fer-li la consulta i així t'aclariran aquest tema. Nosaltres no estem especialitzades en el creixement físic, per tant, això ho has de demanar a un doctor o una doctora.
D'altra banda, imaginem que realment la teva complexitat física és de tenir uns pits petits: és molt important que aprenguis a estimar-los i a acceptar-los tal i com són. Perquè si realment la teva constitució és de pits petits, no hi podrem fer res, no esp ot fer res per fer-los créixer. Per tant, el procés d'autoacceptació és molkt important perquè sentis que pots viure bé, tranquil·la i que puguis tenir un bon nivlel d'autoestima.
Els pits, tant si són grans com petits, són bonics. I estem convençudes de que aprendràs a valorar-los.
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81