Estries ajudaa:(
Hola..
Ben bé no s'havia on posar aquest tema però le posat aquí perquè pot ser que sigui un tema d'alimentació.
El cas es que fa com un mes, mes o menys, em van sortir estries però no a llocs normal si no que em van sortir als malucs(però a la part de l'entrecuix, més avall) i també al glutis (a la part alta), vaig buscar perquè podien sortir, i em deia per el canvi brusc de pes, la pell s'estira. No crec realment que sigui per això perquè peso 50 kg i medeixo 1 metre i 60 centímetres. També em vaig comprar una crema me l'estic posant des de que em van sortir i no m'han desaparegut i me la poso com 4 cops al dia.
Ajuda ja no se que més fer!
Gràcies ♥
Laura Medrano

Hola lluna!
El que has llegit a Internet és cert i les estries surten per un trencament que es produeix a la pell, cosa que és molt típica en els adolescents ja que esteu en ple procés de creixement. No cal que sigui per un canvi brusc de pes, sinó que pel simple fet de que estàs creixent i el teu cos va canviant, les estries apareixen.
Realment fer desaparèixer-les és molt molt difícil (per no dir impossible), i l'únic que pots fer per a que quedin una mica dissimulades és hidratar-te bé (bebent aigua i posant-te crema hidratant al cos) i seguir amb la crema aquesta que has comprat. Aquestes cremes que diuen que serveixen per eliminar les estries quasi mai funcionen, però si que et pot ajudar a que quedin més dissimulades. Ja que te l'has comprada, fes-la servir fins a acabar-la, però no tinguis esperances de que aconseguiràs fer-les desaparèixer.
Un petó guapa!
Laura Medrano