Problemes d'inseguretat/
Hola! Gràcies per llegir-ho, és una mica llarg...
Tinc parella desde fa 1 any i ens ajudem, ens estimem molt i és súper boon noi amb mi, amb els meus amics i familia.
Bueno, el problema va començar avants de sortir amb ell. A mi m'agradava des de feia molt però ell tenia novia la qual la va estimar molt, i quant ella li va deixar va quedar destrossat...
El que passa es que no paro de comparar-me amb aquesta noia, és més guapa, té molt millor cos i té molta personalitat, i a vegades penso que encara li agrada una mica, perquè avegades quant parlem d'ella és posa distint i nerviós. sé que no estaria amb mi si encara li agradés i sé que jo sóc com sóc i no ho puc cambiar, però no puc evitar comparar-me...Fa unes setmanes vaig decidir que això s'havia d'acabar i cada vegada em deixa d'importar menys això i els meus problemes d'inseguretat i autoestima que tinc desde fa anys, els estic superant, m'està costant molt...
Però l'altre dia vaig entrar a l'insta i vaig veure que el meu novio mirava fotos d'altres noies sense casi roba, les típiques models que estan molt bones. Em va sentar fatal. Es que jo penso que pel simple fet de respectar la teva parella no mires això. Però es que també noto que quant està amb mi mira altre noies de reull...Sé que a vegades els nois no ho poden evitar però si a sobre està al meu costat i ho fa, no és gaire dissimulat...
Jo ja no se que fer, si dir-li tot això o callar-me i deixar-ho estar.
Moltes gràcies per contestar enserio, una abraçada!!
Elena Crespi

nadiiaduran8, hola! com estàs?
Gràcies per confiar en nosaltres!
Et felicitem i estem molt contentes que tu, amb la teva força, vagis superant els problemes d'inseguretat que tens en relació a l'exparella del teu novio. Endavant i t'enviem molta energia perquè continuis treballant! ets una valenta!
Sobre que la teva parella miri fotos de noies lleugeres de roba:
Tu ho vius com una falta de respecte però realment no té perquè ser-ho. T'explico: que estigui amb tu no significa que només pugui mirar-te a tu. Evidentment li deu agradar mirar fotos de noies o veu noies pel carrer perquè són boniques i li poden resultar excitants. I això no és dolent, és natural.
Si vols que dissimuli una mica... és força difícil. Pel que sabem, els homes tenen visió tipus túnel i això significa que quan veuen alguna cosa que volen mirar, han de girar el cap per seguir-la... en canvi les noies tenim visió panoràmica i no ens cal girar el cap per seguir quelcom que volem veure.
De totes maneres, creiemq ue és important que si tu ho vius com una falta de respecte li puguis expressar com et sents i en pugueu parlar tranquil·lament.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81