ajuda aprimar(P)
Holaa adolescents!! Sóc una noia, tinc 13 anys i medeixo 1'51 i peso 35k, em vui aprimar ja que em veig una mica gordeta de les cames, nomes de les cames, per què de dalt em veig bé, ames ara ja es estiu i vui dons estar perfecte, gràcies sabeu com em puc aprimar nomes de les cames? gràcies adolescents, per cert sabeu algun exercici per tonificar el cos? gràcies i molt bona sort a tothom! espero que em pogueu ajudar!! i aquest estiu com estic bastant blanqueta sabeu com em puc posar morena sense cremar-me? sino es molt preguntar..bueno gràciess!!!!!! els millors!!
Laura Medrano

Hola!!
Mira, segons el que ens has dit que mesures i peses no has de perdre gens de pes (i per tant no et recomanarem res al respecte), sinó que el que caldria és que recuperis alguns quilos ja que estas amb un pes molt baix. A la teva consulta parles del cos perfecte, però què és realment el cos perfecte? Tots som perfectes i obsessionar-se amb estar prim no és equivalent a sentir-te millor amb un mateix/a, sinó més aviat el contrari.
Respecte a posar-te morena, has de prendre el sol amb protecció solar, ja que així aconseguiràs un to de pell més moreno sense cremar-te. Protegir la pell del sol és bàsic ja que sinó pot arribar a ser perillós per a la salut.
Gràcies per escriure'ns!
Un petó!
Laura Medrano