Ajuda macuuus:)
Hola xiqueeets!
Hos voldira fer una consulta sobre el meu cos.
Veureu ara que ve l'estiiu m'agradaria perdre uns kiluus
Faig 4t d'ESO i peso casi 50 kilus, soc de les mes primetes de la classe però es que sento que hem sobra molt pes, i tinc la tentacó de anar a vomitar però hem fa por...
Puc tenir algun probleema?
Hem podeu dir maneres d'aprimar-me??
Merci buniquets
Laura Medrano

Hola guapa!!
Sense saber mes dades teves no podem dir-te si et cal o no aprimar, i pel que dius que ets de les noies primes de la classe, deduïm que probablement no et cal perdre ni un quilo.
Comportaments com vomitar per tal de treure del cos el que hem menjat és molt perillós. Quan vomitem no només eliminem una part del que hem menjat (és una part petita ja que a mida que anem menjant, els aliments ja es van digerint), sinó que també perdem sucs gàstrics (que són molt àcids i provoquen lesions al coll, faringe, boca, dents,...) i molts minerals que són necessaris per a que el nostre cos funcioni bé.
A part de tot això, vomitar expressament està molt relacionat amb malalties com els trastorns de la conducta alimentària, malalties que poden arribar a ser molt greus i que necessiten anys de tractament.
El nostre consell és que no juguis amb aquestes coses. Si tu mateixa reconeixes que ets una de les noies més primes de la classe significa que no has d'aprimar, i intentar fer-ho pot acabar provocant-te problemes de salut, no només físics sinó també mentals. No juguis amb aquestes coses.
Si realment estàs convençuda de que et cal perdre pes, no ho facis pel teu compte. Comenta-ho amb els pares i aneu a algun metge o nutricionista, a veure què et proposen.
Una abraçada,
Laura Medrano