Por al Compromís
Bones!
Crec que tinc por al compromís i m'agradaria poder superar-la. La meva anterior relació (que va durar 8 mesos) va començar molt bé i em vaig enamorar ràpidament, però els últims 2 mesos aproximadament em vaig anar apartant poc a poc i la comunicació va anar disminuint, no perquè hagués deixat d'estimar la meva parella.
Finalment ella em va comentar que ja no sentia el mateix i ho vaig acceptar perquè la veritat és que jo tampoc em sentia còmode. Però quan vam acabar em vaig adonar que l'estimava, però que veure que les coses van "en serio" m'atemoreix i m'impedeix portar una bona relació, i m'agradaria poder superar aquesta por.
Merci per la resposta!
Elena Crespi

Hola Rok!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres i escriure’ns!
Això que et va passar amb aquesta noia no té perquè passar-te amb la següent que vingui. Que t’hagi passat una vegada, no vol dir que et pugui tornar a passar. Senzillament, aquest cop, un cop passat el temps... els sentiments van disminuir i ja no volies seguir amb ella i a ella li va passar el mateix.
Però la propera vegada que estiguis amb algú, és possible que tot vagi diferent. I que les coses vagin malament o els sentiments canviïn o vol dir que tinguis por al compromís, senzillament segueixes l’evolució de moltes coses: que canvien. El que has de valorar és si amb el canvi, la persona t’agrada igualment i igualment vols estar amb ella ja que sempre estem en constant evolució i canvi!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81