No és per mi...
Una amiga, té l'autoestima molt baixa, a l'instiutut la critiquen, i fins i tot la peguen i per culpa de tot això ha arribat a anar al psicòleg. A mi m'agradaria poder ajudar-la, però és que no sé que dir-li, i la veritat és que em preocupa una mica. Gràcies.
InterPersonal

Hola Anna,
Primer de tot, el que està patint la teva amiga és una agressió! i espero que ho hàgiu notificat als professors i tutors del centre per tal que aquesta situació s'acabi.
Per altra banda, em demanes com ajudar la teva amiga, oi?
Doncs és important que estiguis al seu costat, que l'escoltis i li donis un espai on ella pugui explicar exactament com se sent.
No es tracta que sempre parleu d'ella, heu de trobar altres temes de conversa: coses que et preocupin a tu. I, sobretot, trobar moments per fer coses juntes i divertides!
Si et trobes que algun dia no saps què dir-li, o com ajudar-la, el millor que pots fer és preguntar-li. Agrairà la teva sinceritat.
Una abraçada!
Laia Sala