La meva propia autoestima
Holaa!
Sóc una d'aquelles persones que no tenen autoestima
Les meves amigues hem diuen que sóc guapa i tal però jo penso lo contrari
Estic farta de que no tingui autoestima.
Que puc feer??
Moltes gràcies
InterPersonal

Hola!
L'autoestima és la valoració que fem de nosaltres mateixos i es pot omplir de dues maneres:
- Des de fora - segons el que et diuen els altres
- Des de dins - segons el que penses de tu mateixa.
L'ideal és que des de dins ja estigui plena, així la teva autoestima no depèn dels altres.
Què implica estimar-se a un mateix?
- Que ens agrada la nostra forma de ser
- Que ens agradem físicament
- Que fem bé alguna cosa
- Que tenim uns valors que ens agraden
Així que mira d'omplir amb una característica aquests 4 pilars. Estic convençuda que hi ha parts de tu mateixa de les quals et sents orgullosa, mostra-les! Busca allò que et fa especial i única. Perquè tots tenim una part especial i l'hem de conèixer ;)
Una abraçada!
Laia Sala