No puc més !!
Hola, soc una noia de 14 anys i fa 1 mes (més o menys) que em vaig fixar amb un noi del meu curs que mai m'hi havia fixat, be la cosa va començar en una excisió que em vaig enamorar d'ell boigament, ell no se si de mi però em seguia el rollo. La cosa anava bé i quedàvem, de tan en tan ens fèiem picos... i ell és volia liar amb mi i jo amb ell però sudava de mi, pel watts tot molt be però a la cara res, fins que un dia el vaig obrir com sempre i em va dir que ja no volia res amb mi i que l'oblides, em sento fatal perquè penso que he estat una pesadilla per ell, que nomes li feia maldecaps però tampoc se que he fet perquè ara em digui això i estic super deprimida fa 4 dies que no dormo i tampoc vaig a l'escola. Tothom em diu que l'oblidi però no es tan fàcil ningú m'ajuda dient me això es molt fàcil dir-ho. No se que fer estic fatal necessito ajuda!!
InterPersonal

Hola bonica!
És natural que et sentis així. Les ruptures no són fàcils... i sovint són molt doloroses. Sembla que ell ja ha pres una decisió, així que l'únic que pots fer és respectar-la i intentar oblidar-lo.
Com es pot oblidar una persona? Doncs posant distància.
- Distància física - intenta coincidir el mínim amb ell
- Distància virtual - deixa de seguir-lo a les xarxes socials, de mirar les últimes connexions,...
- Distància mental - quan vegis que estàs pensant en ell, en què estarà fent? on serà? amb qui estarà?... canvia el focus d'atenció! Centra't en tu mateixa, en estar amb la gent del teu voltant i fer el que t'agrada!
Mica en mica, aquestes tres distàncies t'ajudaran a arribar a la distància emocional: ser capaç de recordar-lo sense que et faci mal.
Una abraçada,
Laia Sala