Tinc moltes celulitis que puc fer?
Fara cosa de dos, tres anys em van acomençar a sortir celulitis i vax començar a practicar esport. Estic amb el meu pes ideal pero em fa molta vergonya anar amb bikini degut a les celulitis e provat tota classe de remeis, cremes, massatges i no funciona.. Que puc fer-hi?
Laura Medrano

Hola guapíssima,
Tu mateixa ho dius: ets una noia que està en el seu pes saludable i que fas esport. A més has provat tota mena de productes per reduir la cel·lulitis i no han funcionat. Per què? Doncs perquè la cel·lulitis és una característica que tenim a la pell i que ens passa al 98% de dones!
Les empreses que venen productes "anti- cel·lulitis" ens han fet pensar que les dones hem de comprar-los per eliminar-la, però no deixa de ser un negoci per a que uns quants guanyin diners... i la prova d'això és que la gran majoria d'aquests productes no funcionen.
Per a que et facis una idea, és com si d'aquí uns anys unes quantes empreses comencen a dir que han descobert una crema per "eliminar les pigues" que les persones tenim pel cos i per la cara. Hi haurà moltes persones que començaran a comprar aquests productes per eliminar les pigues i poc a poc dins la societat s'acabarà pensant que les pigues es poden eliminar. I no és així! Hi ha persones que tenen pigues i n'hi ha que no. Però tenir-ne no és res dolent ni del que ens haguem d'avergonyir, oi? Doncs amb la cel·lulitis passa el mateix. Amb els anys s'ha anat creant dins la societat la idea de que la cel·lulitis és lletja i que les dones no n'haurien de tenir. Però no és cert, la cel·lulitis és una característica de la pell i que com t'he comentat, està present en el 98% de dones.
Amb això vull dir-te que tot i que ens hagin fet creure que la cel·lulitis es pot eliminar, no és tant fàcil. Els consells que des d'aquí et podem donar és que beguis suficient aigua (entre 1'5 i 2 litres/dia) i que mantinguis la pell ben hidratada. I el consell més important: que vegis que tenir cel·lulitis no és res dolent i raro i que aprenguis a acceptar-ho com a part del teu cos. Res de vergonya ni de manies ara que ve l'estiu. Hem d'estar segures de nosaltres mateixes i si algun dia algú et diu algo, tenir clar què és el que els has d'explicar per a que les persones es vagin donant compte que el cos perfecte no existeix i que és tot un engany per a fer-nos gastar diners en productes "miracle" que després no funcionen.
Una abraçada guapa!
Laura Medrano