Urgent!!!!!!!!!contesteu ràpid 397
Hola! Us he escrit mil vegades per a que m'aconselleu com oblidar al meu ex... porto enamorada d'ell 5 anys, i ho he intentat tot: L'he esborrat de totes les xarxes socials, estic tot el dia entretinguda per no pensar en ell, he intentat conèixer altres nois per oblidar-lo... he fet de tot, i no hi ha manera. Pot ser sóc un cas perdut? pot ser simplement haig de saber viure sense ell i ja esta? Tinc la sensació de que no l'oblidaré mai i que estaré enamorada tota la vida. I jo ja no puc més. Es ficar-me al llit i no poder evitar donar-li voltes, perque el trobo a faltar. Jo crec que si, que sóc un cas perdut. Se'm han pasat les ganes de tornar-me a enamorar, de tornar a tenir parella... tinc por de que això continuï i em faci mal... per que ell segurament trobarà parella... i sé que això em farà mal. Ja no sé que haig de fer. Em sento inútil sense poder-ho aconseguir. Gràcies.
PD: podrieu publicar aqusta consulta per saber més opinions? Gràcies.
InterPersonal

Hola Sandruska!
El més important per oblidar una persona és prendre la decisió. Tu has d'estar convençuda que no vols seguir enamorada d'ell. Busca quins motius us van portar a tallar la relació i, si va ser decisió seva, pensa en com et va tractar, com t'ho va comunicar, com et vas sentir...
Nosaltres podem decidir quin paper donem a cada persona a la nostra vida i ara tu li estàs donant el de protagonista! Dóna-li un paper secundari, i posa't a tu com a protagonista de la teva vida!
Ho estàs fent bé, posant distància virtual, distància mental.... però a vegades és un procés llarg. Continua així i mica en mica, deixarà de fer-te mal.
Una abraçada!
Laia Sala