totalment confosa:$
Hola guapa! M'agradaria que em donessis algun consell sobre la meva situació. Tinc 14 anys i a vegades em sento sola, se que no ho estic del tot perquè tinc una mare genial que li puc explicar tot! i tinc amigues, però en el meu grup sento que sobro, que elles no compten amb mi i aquestes coses, n'he parlat amb elles algun cop pero sempre n'hi ha una que fagi el que fagi s'enfada, sembla que no pugui dir com em sento... Hem tingut bastants piques, nosé si culpa seva o meva, perquè reconec que jo tinc un caràcter fort i sóc caparruda, però el cas és que sempre haig de demanar perdó jo i jo abans no era així.. no em deixava portar d'aquesta manera, suposo que és perquè no vull tenir-hi mals rollos... A vegades noto com si ella em controles una mica, sempre vol saber que faig i amb qui vaig, me mare diu que és per enveja i que per això està tan fixada en mi i sempre te mals rollos amb mi, nosé si creure-m'ho perquè aquestes coses són típiques de les mares... nosé que en penses tu...
Gràcies per torbar un raconet per mi! un petonas!
InterPersonal

Hola Lady! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Està bé que no vulguis tenir mals rotllos i intentis tenir una actitud més cooperant amb elles: que els hi parlis de com et sents, que demanis perdo si creus que ets tu qui ho ha de demanar, etc. Però sempre fins un límit! Pel que expliques, la teva mare pot tenir raó amb el tema de l'enveja. Et recomenaria que intentis fer la teva igual ( no fixan-te tu tampoc en si ella et controla) , que expliquis les teves coses a amigues del grup amb qui et sentis millor i que també intentis sumar nova gent a la teva vida. Sempre està bé tenir diferents opcions. Així tens més plans i pots descobrir gent amb qui et sents millor i hi comparteixis valors similars! Endavant i ànims!! Espero haver-te ajudat! Eli Aulet www.interpersonal.cat/webmail