Cacau mental que ja és xocolata!
Hola,
tinc 14 anys cap a 15 i malgrat tot ser adolescent i apreciar els meus pares hi han coses que no s'expliquen. No és res relacionat ni amb les drogues ni res que impliqui l'estat de la meva salut, però hi ha una cosa que em comença a preocupar i és el següent: sóc una romàntica empedernida i no m'en sé a venir de com puc fer tanta por al sexe contrari.
Pel que sembla, només m'han "declarat" l'atracció cap a mi 2 nois en els últims dos anys i han estat els meus millors amics, i un d'aquests després ha sortit de l'armari.
El que m'angoixa és el perquè no puc agradar a altres nois i que aquests em valorin en tots els aspectes, tan mentalment com físicament. Els meus pares diuen que em tenen por, perquè intimido, però dec ser jo també perquè sempre que estic en una situació tensa en el sentit de sensacions amoroses, per dir-ho d'alguna manera, em dona la sensació de que em faig la dura, i és un acte reflex perquè suposo que no estic acostumada, però m'agradaria trobar la solució al meu comportament d'immaduresa en aquest àmbit, perquè pel que sembla, a les altres noies de la meva edat sembla que ho tinguin passadísim això...
Necessit-ho alguna resposta perquè ja no sé ni què pensar...
P.D: Sent-ho el fet de què hi hagi tanta lletra ': D
InterPersonal

Hola Noia Anònima,
A veure si ho he entès bé: et preocupa que els nois et vegi massa "dura" i no se t'acostin?
Doncs jo crec que és una part molt característica teva i que pot ser una gran font d'atracció. Tots tenim gustos diferents i busquem diferents actituds en les persones. El fet que tu siguis més directa i sàpigues què vols, no és, per res, una cosa negativa! Molt sovint busquem persones que ens donin seguretat.
Ara bé, potser t'hauràs de deixar conèixer una mica més i si realment vols que et valorin en tots els teus aspectes, els hauràs de mostrar, no creus?
Comença conversa amb alguns nois, explica alguna anècdota teva, deixa que et preguntin, interessa't per ells... i, sense angoixar-te, sense pensar que potser podria ser una parella teva, ves veient com evoluciona la relació....
Una abraçada!
Laia Sala