M'agrada la meva millor amiga, però em diuen que m'allunyi d'ella
Hola, el que em pasa es que estic enamorat de la meva millor amiga, es com si fosim germans, i no se que fer. He parlat amb dos de les millors amigues de la que m'agrada, que casualment tambe son les meves, i man dit que, jo no li agrado i que millor que m'allunyi d'ella, perque cuan em digui lo que sent em fará mal. Però es que a mi em segueix agradant, i cada vegada que la vec encara mes. No se que fer!! Gràcies
InterPersonal

Hola Alex,
A vegades no podem controlar els nostres sentiments, oi?
Les amigues que teniu en comú sembla que ja t'han dit quins són els sentiments d'ella, ara tu has de decidir si vols més informació per part d'ella o en tens prou amb aquesta.
Quan una persona no té els mateixos sentiments cap a nosaltres, podem fer dues coses:
- Esperar a veure si un dia canvia d'opinió
- Dir-li i veure quina és la seva reacció
- Intentar posar una mica de distància per oblidar-la
Tria la opció que més t'ajudi en un futur, encara que ara et faci mal ;)
Laia Sala