hola
una cosa porto dies parlant amb una noia,pero no menrecordo del seu nom la veig cada dimarts i li demanare quedar per una festa de la meva ciutat, pero no se com fer-ho ni per demanar-li, ni de que parlar si quedem,
la festa es aquet cap de setmana em podrieu dir de que podria parlar o com li podria demanar sortir????
InterPersonal

Hola coala,
primer de tot seria important que intentis saber quin és el seu nom, no creus?
De moment no et preocupis sobre els temes de conversa quan quedeu, ja que això anirà sorgint espontàniament (i més si ja porteu parlant uns dies). Pel que fa a la proposta, sigues natural i diga-li d'una manera clara, sense pensar-ho massa. Com ho diries a algun teu amic. Per exemple: "he pensat que aquest cap de setmana ens podriem veure per les festes, què et sembla?" i deixes que ella et digui.
Entenc el teu nerviosisme, però si no ho proves, no ho sabràs mai ;)
Una abraçada!
Laia Sala