Em sembla que encara sento algo per ell
Hola, necessito ajuda sobre un lio que vaig tenir.
Ens vam conèixer i parlàvem molt i tot anava super bé, i els dos notàvem que hi havia alguna cosa. Va arribar una festa i ens vam liar, i vam quedar uns dies més. Però alguna cosa va passar que ens vam allunyar. Ha passat molt de temps però ara que el veig em poso molt nerviosa i em sembla que m'agrada i bastant. El que no sé és com acostar-me a ell i tornar-ho a intentar, i tampoc nose ni si es vol tornar a liar amb mi.
M' agradaria que m'aconsellessiu sobre com tornar a fer que es fixi amb mi i això, almenys per intentar-ho.
moltes gràcies.
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres i escriure’ns!
Perquè es torni a fixar en tu, has d’aconseguir que torneu a parlar... per tant, i si li envies un missatge un dia i li demanes com està i que t’agradaria veure’l. Evidentment, sempre tens el risc de que et digui que no però potser també en té ganes.
El que està clar és que si no ho intentes no ho sabràs mai: si et diu que si, quedareu i veuràs com estàs ell i si el que tu sents encara és fort. I si et diu que no sabràs que t’hauràs d’encaminar cap a oblidar-lo...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81