MAREIG A FER EXERCICI
Hola! No ho sé ben bé on posar aquesta consulta per això l'he posat aquí.
El meu problema és que quan faig exercici em marejo una mica i no ho sé si és normal o no. Jo sempre he tingut la tensió baixa i crec que és aixó. Bec força aigua però no suficient de la que recomanent, també podria ser unaltre factor.
Jo tinc bon cos però tot i així m'agrada fer exercici però al fet de marejar-me doncs em talla una mica.
Moltes gràcies!
Laura Medrano

Hola lely!
Tu mateixa has detectat quines són les coses que potser estan fallant. El fet de tenir la tensió baixa afavoreix que et maregis, per tant potser hauries de prendre algun suplement per a que això no et passi. Per altra banda també és importantíssim que t'hidratis suficient (beure entre 1'5 i 2 litres al dia).
Un altre tema que pot estar fallant és el de l'alimentació. Menges suficient unes hores abans de fer esport? I què menges? Abans de fer exercici es recomana menjat aliments que tinguin hidrats de carboni, ja que et proporcionen energia, necessària per poder fer esport (pa, cereals, galetes, pasta, arròs, patata...).
Si tot i tenir aquests consells et segueix passant, comunica-ho al metge ja que potser estàs baixa de ferro i has de prendre algun suplement.
Una abraçada!
Laura Medrano