Estic cansada de tot...
Hola!
Fa dos anys vaig haver de marxar a viure fora d'on he viscut sempre, aquest pas va ser molt difícil per a mi. Durant aquests dos anys he estat amb dos colles d'amics diferents, però en ninguna em sento be. A la primera em van deixar de costat i a la que estic ara, ja estic cansada dels comentaris que em fan tots els dies sobre mi en veu baixeta.
Em parlo amb amics d'on vivia abans fins i tot m'ajuden però no puc seguir aixi. A sobre els nois que m'agraden estan on vivia abans i vaig una vegada cada dos mesos com a molt...
Perfavor,necessito que em contesteu i saber mes o menys que he de fer!
Graciies i bona nit!!
Elena Crespi

Hola Me✋!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres i escriure’ns!
Una situació de canvi sempre és difícil i veiem que a tu t’està costant força. Una de les coses que pots tenir en compte és que potser pots començar a buscar algun altre grup d’amics amb qui hi tinguis més afinitats. Però entenem que et semblarà difícil.
Segurament tens més confiança amb alguna persona del grup, comenta-li com et trobes i què sents sobre tot això. Potser aquesta persona t’ajudarà a veure les coses d’una altra manera i a valorar coses que abans no havies valorat per prendre consciència de tot plegat. Ja que, de vegades, el que veiem i creiem sentir età esbiaixat per les nostres inseguretats...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81