Trista des de fa uns dies!
Hola,sóc la Cattitude i us volia explicar que fa uns dies que ja no suportava a una de les meves 3 millors amigues. Jo volia tallar pero en el fons em sabia molt greu deixar-ho. Li vaig intentar dònar una altra oportunitat però no vaig poder!! Al cap de dos segons em posava a plorar i deia que no n'estava segura. Una de les meves altres millors amigues va dir que n'estava farta de tantes discussions i vam decidir tallar totes. Continuant sent amigues esclar! Però amb més espai per poguer anar amb tothom. El cas es que jo em faig amb tothom i les altres dues millors amigues tmbé el que passa esque l'altra no es distancia de nosaltres! Tampoc volem posar distància però volem k si l'any que be ens barregen a l'IES ella pugui estar amb tothom i no quedar marginada. Ara ens portem fins i tot millor que quan erem millors amigues però a mi ara fa uns dies que em venen ganes de plorar i no se perquè! He estat parlant amb els meus pares i els hi ha dit que el que realment em passa esque no m'agrada que una de les meves ex millors amigues vagi molt amb una altra ex millor amiga meva que li tinc molt apreci. He estat pensant i crec que això que em passa es com ràbia i no ho puc creure!!! Mai he sigut gelosa pero ara no se que em passa. De totes maneres li vaig preguntar a la ex millor amiga que li tinc més apreci si jo li queia bé i em va dir que si!!! Ja que jo ja ho sabia pero no ho se.... en fi, que ara estem molt bé totes juntes però m'agradaria superar això de plorar sobtadament i de l'enveja.
Gràcies, us estimo!
CATTITUDE
Elena Crespi

Hola Cattitude!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres i escriure’ns!
Mica en mica, ho aniràs superant mica en mica, no tinguis pressa. El que et passa és que les teves emocions t’estan parlant i plorar significa que estàs trista per tot plegat.
No podem evitar les nostres emocions, perquè quan més vols que marxin més persistentment es queden. Per tant, de moment, si et ve un atac de plorera, enlloc de voler que marxi, deixa’l que passi...
Estàs en una època de canvi amb les amigues i és normal que sentis gelos i tristesa però mica en mica aniràs veient cap a on es col•loquen les coses... Sort!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81