no puc més...
Ara vaig a primer d'ESO i tinc 13 anys, fa una mica més d'un any per un grup de Whatsapp vaig conèixer a un noi, que anava al mateix poble que jo però a un altre escola, al conèixe'l em vaig enamorar d'ell, avegades quedavem amb els amics cada divendres. Vam ser millors amics, jo fa uns mesos ho passava malament perquè hi havia gent que em deia "gorda" val si ho sóc, i per aixó tinc l'autoestima baxa. Ell era l'unic noi que em defensava i em deia que m'estimava i acceptava tal com sóc, com podeu comprendre ell era molt important per mi i jo per ell, ell a mi m'agradava i m'agrada però ell ja tenia parella i és liava amb ella avegades es barallaven i jo com bona amiga que sóc, per molt mal que em fes que estiguessin junts, els ajudava i feia que es perdonessin, ell cada nit em donava les gràcies per tot el que feia per ell, fins aquí tot bé.
PD: ell ja sabia que m'agradava.
A mi m'anaven traient el mòbil perquè parlava molt (viciada) i no parlavem tant però ens seguem estimant, jo tenia molts grups i per un, hi havia un noi que em deia "gorda" i jo ho passava malament perquè ningú em defensava, un dia aquest nen em va tornar a insultar, i jo vaig passar. El noi que m'agrada va llegir el missatge i com d'alguna manera es va riure i em va sentar com el cul, (parlant malament) i jo com que em vaig ratllar amb ell, ell té un caràcter molt fort i s'enfada fàcilment, em va deixar de millor amiga i em va deixar de parlar i em va bolkejar per whatsapp vam estar tres mesos sense parlar tot per culpa del nen que em va insultar, jo plorava i ploro cada nit perquè l'estimo moltíssim ,tinc l'autoestima pel terra.
Tres mesos despres vaig veure que em va desbloquejar i vaig dir que aquell era el moment per parlar amb ell li vaig dir que o començavem desde 0 o que no tornéssim a parlar i que em diguès que prou perquè m'estava fent mal, ell em va dir "me la pela" i això va ser com si em clavessin un ganivet li vaig dir que respectava la seva decisió i aquí es va acabar la cosa.
Estic molt malament encara perquè l'estimo moltíssim , aquests dies m'estic desanimant per culpa de les meves amigues perquè sento que no m'entenenem sento completament sola, em costa oblidar-me d'ell perquè el veig al pati i no puc evitar mirar-lo avegades em mira de reüll i penso, que m'agradaria tant que tot fos com abans.. ha canviat tant...
Ajudeu-me si us plau el trobo tant a faltar... Les meves amiguesem duen que es un noi qualsevol que l'oblidi però jo no vull oblidar-lo...
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres i escriure’ns!
Realment tens ganes d’estar amb algú i ser amiga de qui no vol estar amb tu? Sabem que sonarà dur però és important que:
-Et comencis a valorar i no deixis que ningú t’insulti i et digui gorda
-Que no esperis que siguin els altres els que et defensin si algú et diu aquestes coses i que siguis tu mateixa la que demostra que no t’agraden aquests insults i que tu mateixa et defensis
-Només així, si tu mateixa et defenses, aniràs creant les bases d’una bona autoestima
-Si aquest noi t’ha dit que “li pela” el que et diguin, en el fons, i per molt mal que et faci, t’està dient que ara no vol res amb tu. I no pots obligar a algú a voler estar amb tu, per tant, ell ja età posant les bases del que vol amb tu: sembla que res. I sabem que és dur veure-ho però és el que t’està dient.
-Si t’encalles aquí, no podràs estar bé amb d’altres persones que realment et valoren i et poden ajudar a estar millor...
Sigues valenta, sigues la teva pròpia defensora i allunya’t d’aquells que no et volen.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81