Tinc por
Hola,
Mireu fa un any vaig passar per un cas de bulímia, al gener ja em van donar l alta però tinc la sensació que he tornat a caure. Quan em miro al mirall em veig súper gorda i vull petar tots aquells miralls. Sempre que puc em peso actualment peso 60kg i faig 1,65cm, es moltíssim estic súper gorda. Però el problema es que jo no vull tornar a passa per tot aquell infern, no se que fer, ho explico o no? A hi a mes em podríeu dir alguns exercicis per fer per treballar cuixes i abdomen, perquè ja demanaré per apuntar-me al gimnàs a l estiu, aveure si així m aprimo.
Mercii
Laura Medrano

Hola preciosa!
El primer que vull dir-te és que no estàs súper gorda ni de bon tros! El teu pes està totalment dins del que es considera un pes normal i saludable, per tant has de treure't aquesta idea del cap.
El nostre consell és que si veus que pots estar recaient perquè tens preocupació pel cos, perquè no t'agrades, perquè et veus amb un físic diferent al que els demés et diuen, etc, ho diguis als pares. Dius que no vols tornar a passar per tot aquell infern, però la realitat és que si no ho dius i demanes ajuda ara que estàs començant a veure que les coses no van bé, potser després serà massa tard i si que hauràs de tornar a passar per un infern. Si ho has detectat, quan abans ho diguis a casa i abans puguis parlar-ho amb un professional, molt més fàcil serà tornar a posar les coses "a lloc". De veritat, t'ho diem per experiència.
És normal que tinguis por, però has de ser valenta. Els trastorns de la conducta alimentària són malalties complicades on la persona que la pateix ho passa molt malament, però no has de deixar que la por et paralitzi. Agafa el toro per les banyes i posa't a treballar. Quan abans et posis en mans de professionals, més ràpid te'n sortiràs.
Una abraçada molt forta i endavant!
Si vols pots comentar-ho als pares i ens podeu trucar a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia, de manera que us puguem assessorar i parlar una mica sobre el tema amb tots. El nostre telèfon és el 93 454 91 09.
Laura Medrano