AMOR
Hola, tinc 19 anys i mai he tingut nòvio. Si que he tingut lios d'una nit, però sempre ho he volgut tallar al dia seguent nose perquè. Primer pensava que era per la timidesa, i bé, en part ho és, però ésque per exemple, porto un any que m'ha agradat un noi i no ho he volgut acceptar fins fa poc, el cas és que parlavem cada dia, tenim molta connexió i bé, em cau molt bé som molt amics, però alhora d'imaginar-me amb ell sortint és que m'és impossible, ho veig raro, perque ens portem com amics i seria super estrany, nosé si se'm entèn...
Sempre que m'agrada un noi i desprès m'imagino sortint amb ell se'm talla el rollo perquè penso que potser als meus amics no els hi caurà bé, o que de cop començaré a veure-li tot de defectes, nose com explicar-ho... però com que de cop perdo l'interés quan hi ha més gent...
Pot voler dir aixo que no estigui feta per les relacions? O bé que jo concordi més sortint amb noies? Mai m'he enamorat de cap ni mhe liat amb cap però penso que potser amb una noia seria més fàcil, perquè el fet de ser amigues tot ho posa més fàcil, pero tampoc em veig que em pugui molar una tia jajajaja, enfi... el problema és que tinc por que cada cop que em moli un tiu ho tiri tot pel terra per por o nose que és el que em passa aix!!
Ho sento molt pel parrafote i moltes gràcies per adelantat:)
InterPersonal

Hola Laia,
Has pensat en la possibilitat que potser encara no hi ha cap noi que t'hagi agradat suficient com per plantejar-te una relació?
També és possible que encara no hagis trobat la persona amb la qual et sentis còmode del tot o que tinguis ganes de presentar als teus amics.
No està escrit enlloc que ens haguem d'enamorar abans dels 18 anys, així que no pateixis!
Tu estàs experimentant i coneixent persones (això no t'ho perds, pas, oi?). Doncs continua així i veuràs com, gairebé per màgia, sentiràs que tens ganes de tornar a quedar amb algú, que t'interessarà tot d'ell o d'ella i que et vindrà de gust presentar-lo als teus amics... ;)
No és que no estiguis feta per les relacions, al contrari! Tens molt clar el que vols en una relació!
Una abraçada!
Laia Sala