cuixes
Hola, us volia demanar un cosell perque no se com aprimar les cuixes o com baixar de pes. He estat un any a Anglatera, com ja sabeu alla es menja molt malamet, ous, bacon, hamburguesa, patates freguides, ketchup, i més coses per aquest estil. Doncs els cas esque ja porto casi un any (em falta un mes per acabar) i menjant totes aquestes coses doncs me anat encreixant, i men penedeixo d'haber menjat tant malament, arriba l'estiu i m'agradaria fer alguns excericis sobretot concentrades a les cuixes i a la panxa pero no se com ferho i quins van mes fer per fer. He començat a correr fa uns dies perque no es sol per quan vagi a la psicina si no tambè es perq sem fa més facil trobar roba quemagradi de la temporada de la moda i que em vagi be. Se que es molt fàcil dir que he de fer esport, però jo no sóc una persona molt esportiva, m'agrada correr quan estic animada i quan em miro al mirall i vec aquelles cuixes grans que fa un any no eren aixi. Tambè ara estic de vacances a catalunya i menjo mes verdura, fruita, amanides pero no sol menjant be saprimaran. Ja se que em direu que el mes important es que ho faci per mi i no per les opinions dels altres i que he de tenir mes autoestima, però jo la veritat em trobo guapa pero l'unica cosa que no magrada de mi son les meves cuixes
Tambe un dubte que tinc es si menjant 5 apats al dia va be o mengreixaria mes ? tambe si picar quan estas a casa i penses viaig amenjar dos galetes, o a gafo pa del calaix o algo, esta be aixo de fero, es dolent, es el que mengreixa,m'ahuria de controlar mes?
Sisplau magradaria saber el vostre consell, moltes gracies, i dirvous que sou fantastics, mencanta adolescents, continueu aixi,
Gracies i petons per toooooots!!!!!
(sorry per les faltes)
Laura Medrano

Hola guapa!
El nostre consell és que t'esforçis en portar una alimentació que sigui més saludable, i això com tu dius, implica menjar variat i equilibrat (com indica la piràmide alimentària). Et deixo l'enllaç perquè en aquesta pàgina trobaràs molta informació:
#FW_bloc_3f8d9b98-9fd6-11e4-ae6a-005056924a59_1
És bàsic que facis els 5 àpats al dia, ja que així el teu cos es regularà correctament i afavoriràs que el teu pes sigui més saludable. Saltar-se àpats (no dinar, no berenar,...) fa que el cos entri en mode emmagatzematge i tingui tendència a acumular greix. Per tant, 5 àpats al dia.
Respecte al tema del picoteig, si que has d'intentar deixar de fer-ho (o almenys no tant sovint) ja que afavoreix una alimentació desequilibrada. Si picoteges segurament és perquè no has fet els àpats tal i com toca i t'has quedat amb gana, i aleshores és quan tens la temptació de menjar entre hores.
Sobre el tema de les cuixes, dir-te que en dos mesos no podràs fer gaire cosa, ja que ens hem de cuidar (menjar bé + fer esport) durant tot l'any, no només ara que ve l'estiu. Pots provar de fer exercicis complerts tipus anar en bicicleta, sortir a còrrer, fer natació,.. Però el més important és que siguis constant, ja que si et planteges posar-te les piles i començar a fer moltes coses i després no ho compleixes, no t'haurà servit de res i et frustraràs i desanimaràs.
Planteja¡t una rutina d'exercicis que vegis que puguis comlpir i marca-ho com un objectiu. Igual que t'has de rentar les dents i has d'esmorzar cada dia (per dir algo), també has de fer esport uns 3 dies a la setmana. I no és per perdre pes ni aprimar-te, sinó que és per un tema de salut.
Una abraçada i ànims guapa!
Laura Medrano