Ajuda!
Hola Adolescents!Fa temps que volia consultar-vos una cosa.
Jo ara dintre de poc fara dos anys que tinc anorexia. I m'estic donant per perduda.La qüestió es que em veig molt malament i jo no crec que em vegi distorsionada,la majoria de gent em diu que estic prima,que estic be pero jo no m'hi veig aixi,vaig a terapia desde l'any passat pero la meva imatge de cara al mirall segueix igual de malament.Que puc fer per vèncer aixo?Gracies per la vostra atenció!!
Laura Medrano

Hola!
En primer lloc volem dir-te que ets molt valenta per estar enfrontant-te a la malaltia i fent un tractament. Segueix així que ja veuràs com t'acabes recuperant!
És normal que al llarg de tot el procés tinguis dubtes o vegis que no avances tant ràpid com voldries, però el nostre consell és que tinguis paciència, ja veuràs que si segueixes les pautes i consells que et donen els terapeutes, poc a poc t'aniràs veient millor i sense tanta distorsió. Ja saps que la malaltia fa que les persones que la patiu us veieu el cos distorsionat, i la prova d'això és que si les teves amigues et veuen amb un cos diferent al que et veus tu, molt probablement significa que segueixes tenint aquesta distorsió. Poc a poc, a mida que vagis avançant en el tractament i treballant la teva autoestima, això s'anirà corregint.
Una abraçada molt forta i ànims! Tu pots!!!!
Laura Medrano