No puc parar de fer-me mal...
Les ultimes dos setmanes he estat bastant deprimit, entre morts de amics meus la noia que me enamorat esta de lio amb un, a causa de això no paro de pegar contra abres, pareds, fins i tot alguns miralls, etc, tot aixo fent me ferides a les mans. Tinc problemes d'autocontrol, i vaig estar anant al psicoleg, una de las meves maneras de relaxarme era la musica, pero ara no em funciona en els meus atacs de rabia. Com puc ovlidarme d'aquets problemes i parar de pegar contra objectes
InterPersonal

Hola Nikolay,
Primer de tot et diré que em sap molt greu el que estàs vivint. Un procés de dol té moltes etapes i la ràbia pot aparèixer de manera molt brusca. És una de les maneres que tenim per expressar el dolor per la pèrdua i la impotència que sentim.
Si sents que perds el control i que t'estàs lesionant, hauràs de buscar quines estratègies t'ajuden a tranquil·litzar-te. Una opció és tornar a demanar ajuda al psicòleg (ja que serà una ajuda molt més personalitzada i específica pel teu cas, perquè et coneix molt millor), però pots intentar picar contra els coixins o contra un sac de boxa (així evites fer-te mal). Altres maneres de descarregar la ràbia pot ser a través de l'esport. Surt a córrer i no paris fins que no puguis més, pensa en el que t'ha passat i si pots, plora.
El plor ens ajuda moltíssim a buidar el nostre dolor... deixa que surti.
Espero haver-te donat algunes estratègies.
Una abraçada molt forta,
Laia Sala