Ajuda siuspalu!
soc un noi de 14 anys i m'agrada una noia de 12.... ella acabarà sisè però ja es bastant madura.
El que passa es que ens vam coneixer fa una setamana i algun dia més i me enamorat.... com puc fer perquè es fixi amb mi.... ?
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola!
Per què no proves de conèixer-la una mica més abans de declarar-te? És molt bonic sentir-se atret per una persona, però no ho hem de confondre amb l'enamorament. Deixa passar uns dies i coneix-la millor per decidir si realment t'agrada tal com és o no.
El millor de l'amor i de les relacions de parella és que no hem de fer res perquè es fixin en nosaltres, simplement passa i no es pot forçar! és així de màgic.
Per altra banda, recorda que potser aquesta diferència d'edat es pot notar i potser ella no està passant exactament pel mateix moment que tu.... i ho hauràs de respectar, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala