J - "Operació bikini"
Hola, tinc 16 anys i medeixo 1'45 (no ho sé exactament), però peso 44kg. Ja sé que estic en el meu pes saludable.
Però tinc molta panxa, cames i cul. Vull aprimar-me i estar "plana" de panxa, més prima de cames i tindre menys cul. Vaig al gimnàs cada dia una hora més o menys a fer màquines, i una o dues hores d'spinning dos cops per setmana. Fa una setmana que hi vaig i aniré fins que acabi juny, ja que no hem puc permetre anar-hi més.
Quina dieta hauria de seguir per aconseguir baixar de pes? Vull acabar pesant 40kg a finals de juny si o si, vaig tindre tca i ara vull fer-ho bé, he tingut moltes depressions per culpa del meu complexe amb el pes.
Necessito que m'ajudeu sisplau.
Laura Medrano

Hola!!
El primer que has de saber, i més si has patit TCA, és que les pèrdues de pes quan no són necessàries es poden acabar convertint en un problema de salut. Tu mateixa dius que el teu pes és saludable, per tant no et cal fer cap dieta ni cap "operació bikini". De fet, pel que dius, sembla que potser t'estàs tornant a obsessionar massa amb el pes i amb el físic, no? Pensa-hi.
Nosaltres no et podem recomanar cap dieta ni cap taula d'exercicis ja que el teu pes és el saludable. Si dius que vols fer-ho bé, no "caiguis" en la trampa del control de pes, d'exercici i del menjar, ja que estaràs posant en risc la teva salut i potser, sense donar-te compte, fomentant (espero equivocar-me) una recaiguda en el TCA.
Et recomanem que si veus que t'estàs obsessionant amb el pes i amb l'esport, que ho parlis amb els pares per a que puguin ajudar-te.
Una abraçada,
Laura Medrano