Que haig de fer...?
Ja fa temps que vaig començar a menjar bé, o sigui sense passar-me i des de llavors he perdut gairebé 5 quilos. Fa poc em vaig apuntar al gimnàs perquè veia que estava una mica 'gordeta'. Em van dir que no tenia gens de panxa, per això només em van posar exercicis de tonificació. Però ara veig que les cames, que sempre havia tingut grasses, poc a poc estan millor, però la panxa cada dia està més inflada i em veig més gorda i menjo correctament. Què puc fer?
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Si com expliques estàs menjant més o menys bé i en les quantitats adequades i no estàs fent esport en excés i de tipus aeròbic no hi ha res que a la teva edat que expliqui que estiguis perdent pes tant ràpid i que tinguis la panxa inflamada. Penso que el millor és que ho parlis amb els teus pares i demaneu hora al metge perquè pugui mirar que està passant. Segur que no és res important però si que crec que s’ha de mirar bé. En el cas de que sigui pel que menges també et podrà donar les pautes adequades per que puguis alimentar-te equilibradament.
Una abraçada i gràcies per escriure!
Carlota López Ballestar