El noi aquell estiu URGENT
Aquest estiu vaig anar a un casal i em vaig fer molt amiga d'un noi i ell cada dia l'acompanyava a casa dels meus avis, jo sàvia que un noi no fa això per que si . Però el grup d'amigues que vaig fer allà no paraven de dir que era un friki i que parlava malament (mes que res per que deia la c per la s) . Apartir D'aquell moment em van entrar molts dubtes sobre el que sentia, per que em va agradar bastant d'esde el principi. Ell em va demanar per surtin amb ell i jo amb tants dubtes li vaig dir que no. Ara que ja han passat bastants mesos encara no m'el he pogut treure del cap i he intentat tornar a parlar amb ell per Internet i ell només m'ha dit hola. M'agradaria molt que em tornes a parlar. Que puc fer? Que li puc dir?
Gràcies
InterPersonal

Hola llpmg! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. És molt interessant el que has après de tota aquesta situació,no? que per molt que et diguin has de decidir tu mateixa i fer cas als teus sentiments i la teva intuició; i si llavors t'equivoques ja pots ractificar. Sempre va bé escoltar als altres, perquè amb el tema de l'amor a vegades des de dins estem una mica cecs, però sense que se'ns invalidi la nostra decisió. Per tant, pots tornar a intentar-ho. Inici el contacte amb ell com si fos un amic i vés valorant la idea de replantejar-li el tema. Eli Aulet www.interpersonal.cat