aconselleume siusplau!!!
avera... la questió es que m'agrada molt un noi i segons ell jo també li agrado el problema es que ell té novia esta amb ella fa 2 mesos i poques semanes de totes maneres ell diu que la vol deixar perque ja no sent el mateix per ella i no sap com dirli que no vol estar amb ella i jo no se que fer fa poc un amic em va assegurar que ell ja no estimava a l'altre noia es més em va dir que jo li estava començant a agradar al noi i vam començar a parlar per facebook un altre consell que us vui demanar es que hi han vegades que estem parlant i arriba un punt que sens acaben els temes per parlar i es molt incomode quins temes em recomeneu per parlar amb aquest noi??
Elena Crespi

Hola!
Una cosa important: més enllà de que se us acabin els temes per parlar (cosa que em fa plantejar si realment podrieu ser parella prequè amb la parella és important poder trobar temes de manera natural per parlar...) però em preocupa moltíssim mé suna altra cosa:
Que ell estigui amb una altra noia de fa 2 mesos i que ja estigui intentant alguna cosa amb tu... Realment creus que ete convé un noi que està enganyant d'alguna manera a la seva xicota actual?
Encara que et digui que no està bé, possiblement elq ue hauria de ser més madur per part d'ell és que si no està bé amb la seva parella en pugui parlar amb ella abans de fer cap altre pas amb qualsevol altra noia...
Ves amb molt de compte!!!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81