Amics
Hola!! A mi em costa molt fer amics, sóc sociable i així però la gent al cap de setmana mai em truca ni m'envia cap missatge per quedar. Tinc una "millor amiga", ho dic entre cometes perquè no ho sembla. Mai ens tirem fotos, ni anem al cine... Sempre a casa seva o a la meva.
I a més la meva amiga no va al mateix institut que jo i em sento sola. M'agrada la companyia, però sembla que a la gent no li agrada la meva.
M'agradaria que em responguessis l'ho que penses si us plau. Vull saber l'opinió d'algú.
Gràcies <3
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et recomano que analitzis una mica quines coses fas per a aconseguir amistats, per a mantenir-les. Per exemple, demanar com estan, enviar watsupps, proposar plans, tirar-vos fotos i anar a cine (proposeu tu mateixa) , etc. Observa si estàs molt tancada amb la idea de que "no tens amics i estic sola" i intenta fer experiments apropan-te més a la gent. A vegades ens quedem empresonats amb una idea i no sortim d'allà! Endavant! Busca el que falla. Si a tu no et surt , demana consell a gent amb qui puguis confiar: l'amiga, pares, familiars, professors, etc. Conèixe'ns a nosaltres mateixos ens ajuda a saber què hem de millorar. Eli Aulet wwww.interpersonal.cat