tinc la oportunitat i no l'ha aprofito
Hola!
A finals de l'estiu passat em vaig començar a engantxar d'un nen del meu poble, us explico: al principi a mi no m'agradava, fins una nit que em va convidar per veure una peli a casa seva, cal dir que hi havia una forta tensió sexual jajaja, però jo em vaig mantenir al marge per que em feia molta vergonya la situació, (jo mai m'he liat amb ningú)
Des d'aquell dia em vaig començar a fixar en ell, però ell és un "tira-canyes" nivell 15 i doncs tenia por que només volgués jugar amb mi, i em mantenia al marge.
Farà cosa de dos mesos ens vam veure i em va tornar a convidar a ajudar-lo a fer els seus deures de castellà, però ja se'l veia que ell justament no volia fer deures. I un altre cop no vaig fer res per vergonya.
A principis del més em va enviar un missatge dient que em convidava a casa seva (de la ciutat) (vivim bastant lluny) ja que tenia casa sola i no se que més. Però li vaig tornar a dir que no.
Tots els meus amics diuen que si fossin ells l nen no em parlarien per que es una putada i tal, però a mi m'agrada, el que passa es que la vergonya em supera.
Que faig? Creieu que li agrado? O només vol un simple "calentón"?
Gràcies
Elena Crespi

Hola guapa!
Nosaltres, des d'aquí no podem saber si é sun calentón o no... però si tens dubtres, potser podries parlar amb ell dels motius pels quals et convida.
Perquè puguis valorar si és un calentón o no et faré algune spreguntes:
-Teniu bon rotllo i parleu de moltes coses quan esteu plegats?
-Quedeu més enllà de quan et convida a casa seva per estar sols?
-Teniu coses en comú i mostra interès per les coses que fas?
-Teniu estils similars?
-Veus que tingui d'altres interessos cap a tu, a part de la tensió sexual que hi ha entre vosaltres?
-Et convé?
Espero que aquestes preguntes t'ajudin a situar coses i et facin reflexionar!
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81