Els meus pares
Hola, soc un noi de 17 anys, m'agradaria saber que opineu sobre això:
Farà 2 anys que vaig acabar l'ESO, jo de petit sempre e volgut ser mecanic de cotxes, però els meus pares per el tema transport em van dir que estudies elecricitat i es el que estic cursant de manera obligada.
Ara estic acabant el cicle formatiu i m'agradaria fer curs pont i entrar a grau superior, però els meus pares no volen que sigui mecanic.
Me mare, em diu :
-perque no tens carnet de cotxe sino jo parlaria amb algú perque treballesis
però jo parlo amb ells i els i dic que no, que jo vull seguir estudiant i fer el que m'agradaria treballar de gran pero sempre que parlo ja se'm posen a cridar dientme que no, que electricitat es una bona feina i tot això.
com m'ho puc fer per estudiar el que m'agradaria ?
bueno també s'estàn queixant per tot, que si jugo a la play que si tic tot el dia amb el mobil etc i jo ja en començo estar una mica fart perque, nosé fare 18 anys i no em deixen ser lliure i m'estresso pff
espero la vostre resposta
gracies
Elena Crespi

Hola conocido98!
Hi ha alguna manera de que puguis estar treballant i pagar-te tu els estudis de mecànic?
Tens una sort molt gran: tens clar què vols ser de gran i a què et vols dedicar i veiem que t'agrad ai t'apassiona i això ho has d'aprofitar.
Veiem que els teus pares no et fan gaire cas però potser és perquè no has parlat d emanera seriosa amb ells: i si els agafes i, amb tota la tranquil·litat del món, els hi expliques que realment tu vols ser mecànic i que vols fer tot el possible d¡per complir el teu somni, els hi pots dir que no tothom a la teva edat té tan clar com tu què volen fer de grans i que ho has d'aprofitar perquè fer el que realment ens apassiona és brutal.
I si veus que no et recolzen, pots fer això que et dic... intentar buscar alguna feineta que et permeti estalviar per pagar els teus estudis...
Una abraçada motl forta!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81