No aguanto mes els meus pares URGEENT
hola adolescents! Tinc un gran problema amb els meus pares. Ja no els aguanto mes, cada vegada suportu menys els meus pares, sobretot a la meva mare, s'enfada per tot i amb parlar fatal sempre, i quan jo li parlo igual amb renyen. I jo cada vegada tinc menys paciencia amb ells, no els aguanto res de res, tinc ganes de marxar i no saber res de ells.
Que puc fer per millora la situació amb els meus pares???
InterPersonal

Ostres!
Ara mateix estàs molt enfadat amb ells i així és difícil trobar una solució. Has d'entendre que per ells també és difícil adaptar-se als teus canvis i a la teva nova situació d'adolescent. Segurament necessites més espai i que confiin més en tu, però per ells també és difícil trobar el punt mig.
Haureu d'aprendre a negociar. Els crits, les males respostes o deixar algú amb la paraula a la boca no t'ajudarà a tenir una millor relació. Per què no proves una cosa? Pensa en el que t'agradaria que fessin els teus pares. Fes una llista de totes les coses (com més concretes millor) voldries que ells fessin per tu. Per exemple:
- Deixar-me sortir els dissabtes a la nit fins a tal hora
- No obligar-me a fer "x"
- ...
i a partir d'aquesta llista negocieu. Potser així us estalviareu discutir sempre pel mateix.
Ho proves i ens ho expliques? ;)
Laia Sala