No hi estic d'acord.
Hola,
avui he vist que heu publicat una notícia que es diu "Què puc fer per no tenir els pits caiguts?" i m'ha interessat per veure quina era la resposta que hi donàveu. Però hi ha hagut una cosa que m'ha semblat vergonyosa i de molt mal gust.
Aquesta noia us ha demanat consell per tal que els seus pits no estiguessin caiguts i vosaltres, si bé li heu respòs que fer natació pot ajudar, la primera resposta que heu donat ha sigut: "És molt estrany que als 15 anys tinguis els pits caiguts". Aquesta noia deu tenir bastant de complexe, i per aquest motiu ha fet aquesta consulta, per rebre una resposta com la de fer natació, però el fet de dubtar sobre el que diu és vergonyós.
Em sembla molt bé que la persona que ha contestat no hagi tingut aquest problema i que com que associa els pits caiguts amb ser gran li digui que és estrany. Però podia haver prescindit del comentari. Adolescents.cat defensa constantment que hem d'estimar-nos, tinguem tots els defectes que tinguem. Aquest és un exemple de com els estereotips encara són presents, i que si una persona que no és "normal" ja és estranya.
No conec la noia que va fer la consulta però m'agradaria que aquest consultori servís d'ajuda, no per fer-nos sentir malament per allò que sóm. Espero no haver ofès a ningú, no era la meva intenció, però sé del que parla la noia, i a mi aquesta resposta m'hagués fet mal.
Carlota López Ballestar

Bon dia Cloe!
Ens sap greu si no t’ha agradat la nostra resposta. Em sap greu si aquesta és la impressió que ha donat però pensa que el nostre objectiu sempre és intentar ajudar-vos i no fer-vos mal. A més, sempre ho fem des del major respecte i delicadesa.
Si és va utilitzar aquestes paraules no és per dir-li “ets rara” sinó perquè generalment és confon tenir els pits grans o determinades formes de pit amb tenir-los caiguts.
Nosaltres som els que us diem cada dia que us heu d’estimar i que us valoreu tal i com sou així que remarco el que s’ha mencionat al principi per això ens sap molt greu que penseu que fem el contrari. Justament és el contrari del que dius tu… ningú li ha dit que no és normal!
Seguirem cuidant el que diem!
Gràcies per la teva aportació.
Carlota López Ballestar