M'AGRADA EL GERMÀ DEL NEN AMB QUI ESTAVA QUEDAN..... !!!URGEENT!!!
Amb vaig enamorar de la persona equivocada, quan tindria que estar amb el seu germà. Ho se es molt fort, pero no vaig poder evitarenamorar-me de ell, encara que no ens haguessim vist mai, sentia que estava mes comode i feliç quan parlava amb ell. Pero es 3 anys mes gran que jo ( ara tinc 15 anys ) i tinc por del que amb digui i com s'ho prendria, i tampoc li agradria esta amb una persona que va quedar algunes vegades amb el seu germà.
No ho se si es de putes que t'agradi el germà d'el nen amb qui realment tindries que sortir, pero necesito saber si que pensar, perquè potser estic deixant anar una gran oportunitat...
¿Que puc fer, li dic que m'agrada o passo i segueixo endavant ?
Moltes Gràcies!!!
InterPersonal

Hola!
No corris tant!!
Primer de tot, no tens obligació de sortir amb ningú! Això ho hem de tenir clar, encara que haguem quedat algunes vegades amb una persona, no vol dir que hàgim de sortir amb ella, perquè sempre podem canviar d'opinió, oi?
Si ara sents que et comença a agradar el seu germà, per què no proves primer de parlar amb ell? Així veuràs com és, com et tracta, si mostra interès en tu, si et sents còmode.... i quan ja tingueu certa confiança, pot ser el moment de declarar-te directament o tirar una indirecte i veure com reacciona (això va segons l'estil de cadascú). Però primer és important conèixer-lo, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala