COM PUC FER PER DORMIRME MÉS RÀPID
Bona tarda adolescent
No se si es el consultori adequat per fer aquesta pregunta però esque la veritat no sé on ferla. últimament em cosa bastant dormir-me i pels matins tinc molta son, em vaig a dormir vora les 11 (pero m'adormo vora les 12) i em llevo a les 7.
No se que fer per poder dormir-me més ràpid ja que no em fio gaire del que surt per internet
petons!!
InterPersonal

Hola anònima!
Doncs la primera opció és respectar el ritme del teu cos. Si el teu cos necessita una hora per adormir-te, deixa'l fer i calcula les hores de son en funció d'aquest ritme. No tots ens adormim de la mateixa manera i potser necessites respectar aquest temps.
Per altra banda, abans d'anar a dormir pots fer alguna cosa:
- No fer coses que t'alterin gaire (per ex. jugar a la play)
- Llegir una estona cada vespre (t'ajudarà a despertar la imaginació i els somnis)
- Sopar lleuger
- Fer una dutxa d'aigua calenta.
- Fer una llista de tots els maldecaps o coses importants que no et pots oblidar (així el teu cap podrà reposar una mica)
A veure si això t'ajuda!
Una abraçada
Laia Sala