QUE FAIG?
Hoola,
La meva millor amiga bé si esque la puc considerar així encara, s'ha allunyat de mi. El fet es que va començar a sortir amb un noi, i al principi tot era normal però de mica en mica va anant pasan més temps amb ell. Ho vaig parlar amb ella i vam seguir com al principi. Però ha arribat un punt en que tot ho fa amb ell, no és que tingui enveja, sino que ja casi ni em parla i es passa el dia amb ell. La veritat ja no se si li importo o ara que te novio realment ja no vol ser la meva amiga. Què puc fer?
InterPersonal

Hola!
Aquesta situació és força habitual. Quan una amiga troba parella, passa a compartir totes les estones amb ell o ella, i els amics sentim que se'ns deixa de banda. No és fàcil trobar l'equilibri, perquè ella ha de repartir el seu temps lliure (que abans era tot amb tu) entre tu i la seva parella i és possible que sentis que no ho fa equitativament.
Parla amb ella i explica-li el que et passa. És possible que ella no se n'hagi adonat que et sents així. Si tu ja has parlat amb ella i no reacciona.... Potser serà el moment de buscar altres plans i altres persones amb qui quedar, no creus? No es tracta d'abandonar-la, però sí de buscar alternatives que a tu també et facin sentir bé. Aprofita l'estiu per buscar plans amb altres persones conegudes!
Una abraçada!
Laia Sala